Улогуј се
1. Покајанија отверзи ми двери: / мелос древни, препев Манасија Поптеодорова, гласови осми и шести
2. Да исправитсја: / мелос древни, препев Манасија Поптеодорова, глас шести
3. Ниње сили: / мелос древни, препев Манасија Поптеодорова, глас пети
4. Алилуја: Се жених: / мелос древни, препев Манасија Поптеодорова, глас осми
5. Чертог твој: / мелос древни, препев Манасија Поптеодорова, глас трећи
6. Грјадиј Господ к вољној страсти: / мелос древни, препев Манасија Поптеодорова, глас први
7. Статија перваја, / мелос древни, препев монахиња Манастира Жиче, глас пети
8. Статија втораја, / мелос древни, препев монахиња Манастира Жиче, глас пети
9. Статија третија, / мелос древни, препев монахиња Манастира Жиче, глас трећи
10. Да молчит: / мелос Јакова Протопсалта, препев Николаја Триандафилова, глас пети
11. Воскресни Боже: / мелос древни, препев Манасија Поптеодорова, глас седми
Година издања: 2012
Страна: 480
Повез: тврди
Писмо: ћирилица
Формат: 21 цм
Страна: 400
Повез: тврди
Писмо: ћирилица
Формат: 15,5 x 21 cm
Година издања: 2010
Страна: 492
Повез: тврди
Писмо: ћирилица
Формат: 15,5 x 21 cm
Година издања: 2019
О. Александар Шмеман се, богословски храбро и честито, са великом црквено-пастирском љубављу, хвата у коштац са свим горућим питањима савременог света: од питања самоизолованости и пасивизованости Хришћана усред мора постхришћанске свакодневнице, преко питања историјских промашаја, грехова и заблуда православног историјског света и цивилизације, питања неспојивости хришћанске богочовечанске антропологије са антропологијом атеистичког хуманизма, питања богословске критике секуларног идопоклонства Култури као псевдорелигијској замени за изгубљену веру и Цркву, све до питања неопходности нове свеочанске мисије Православне Цркве у савременом свету.
Он се, у својој богословској критици, ниједног тренутка не узноси над „постхришћанским светом“, већ, напротив, састрадавајући са њим, јер је то свет нашег историјског живљења, покушава да одгонетне и дубински растумачи његову тајну у светлу Јеванђеља и Предања Цркве, у светлу Хришћанства као новог начина живота – живота у Христу, небеског живљења које је ушло, и свагда изнова улази, у историјски живот (Диогнету, I, 1), да га исцели, обнови и просветли, да га закваси квасцем Царства Божијег, квасцем живота нествореног и вечног.
(одломак из књиге)