Митрополит лимасолски Атанасије: Бог је одговор, Утехе Господње у време безизлаза

Шифра производа: OS64
1.600,00 RSD
Опис производа

Страна: 480

Повез: тврди

Писмо: ћирилица

Година издања: 2021

Погледајте и...

  • Убаци у корпу
  • Убаци у листу жеља
  • Убаци у корпу
  • Убаци у листу жеља
  • Убаци у корпу
  • Убаци у листу жеља
  • Убаци у корпу
  • Убаци у листу жеља

Духовне вежбе

1.850,00 RSD

Година издања: 2012
Страна: 556
Повез: тврди
Писмо: ћирилица
Формат: 21 цм

  • Убаци у корпу
  • Убаци у листу жеља

Остало нам је само покајање

1.600,00 RSD

Страна: 414
Повез: тврди
Писмо: ћирилица
Формат: 15,5 x 21 cm
Година издања: 2019

  • Убаци у корпу
  • Убаци у листу жеља

Држи ум свој у аду и не очајавај

1.600,00 RSD

Страна: 478
Повез: тврди
Писмо: ћирилица
Формат: 16 x 21 цм
Година издања: 2011

  • Убаци у корпу
  • Убаци у листу жеља

Из Ја-града у Ти-град

360,00 RSD

Издавач: Беседа, Нови Сад
Година издања: 2014
Страна: 68
Повез: меки (са илустрацијама у боји)
Писмо: ћирилица
Формат: 24 цм

Ново
  • Убаци у корпу
  • Убаци у листу жеља

Зимска бајка

250,00 RSD

Ова сликовница прати догодовштине једног Снешка који се из дворишта сеоске куће одметнуо у шуму и тамо упознао шумске житеље и освојио их својом необичном добротом која је наставила да зрачи и након његовог одласка са земље.


 

  • Убаци у корпу
  • Убаци у листу жеља

Живети данас по Јеванђељу

800,00 RSD

О. Александар Шмеман се, богословски храбро и честито, са великом црквено-пастирском љубављу, хвата у коштац са свим горућим питањима савременог света: од питања самоизолованости и пасивизованости Хришћана усред мора постхришћанске свакодневнице, преко питања историјских промашаја, грехова и заблуда православног историјског света и цивилизације, питања неспојивости хришћанске богочовечанске антропологије са антропологијом атеистичког хуманизма, питања богословске критике секуларног идопоклонства Култури као псевдорелигијској замени за изгубљену веру и Цркву, све до питања неопходности нове свеочанске мисије Православне Цркве у савременом свету.

Он се, у својој богословској критици, ниједног тренутка не узноси над „постхришћанским светом“, већ, напротив, састрадавајући са њим, јер је то свет нашег историјског живљења, покушава да одгонетне и дубински растумачи његову тајну у светлу Јеванђеља и Предања Цркве, у светлу Хришћанства као новог начина живота – живота у Христу, небеског живљења које је ушло, и свагда изнова улази, у историјски живот (Диогнету, I, 1), да га исцели, обнови и просветли, да га закваси квасцем Царства Божијег, квасцем живота нествореног и вечног.

(одломак из књиге)